сряда, 18 ноември 2009 г.

Търсете контакт.


Към настоящия момент съм волен, но не волен като Волен Сидеров а иначе казано безработен.Честно казано преди прибирането ми имах малко по-положителна представа за нещата в България,но това е друга тема.Публикацията ми днес е за това как да търсите работа.
Съветите ми са не пускайте само една суха e-mail кандидатура в Jobs.bg и да преминете към следващата обява.А търсете контакт с работодателя.Какво значи това!Ако предложението за работа е сравнително атрактивно като позиция ви съветвам да потърсите личен контакт.Свържете се по-телефона,заинтересуваите се от естеството на работата, с една дума полубопитстваите.Проявете интерес и тогава подайте своето CV.Търсете личен контакт непременно.Ако не се свържат с вас до 10 дни ,звъннете пак и се поинтвересуваите за резултата от кандидатура та ви.Обобщавам казаното до тук :Търсете личен контакт, така няма да бъдете просто едно CV за работодателя и ще бъдете с едни гърди напред пред другите кандидати.Упорствайте и не се предавайте.Успех желая на всички.
Лъчезар Лазаров

1 коментар:

  1. Бях останала без работа преди време, когато прочетох подходяща обява в Jobs.bg. Явих се на интервю, после цял месец никой не ми се обади и тъкмо реших, че от тая трънка заек няма да изкочи и звъннаха. Сега работя, шефът е страхотен - никога не прави проблеми за работното време - идваш когато искаш, отиваш си - когато искаш, важното е работата да се свърши.

    ОтговорИзтриване